czwartek, 2 maja 2013

Rozdanie próbkowe !


Sprzątając dziś szafkę z kosmetykami Amelki doszłam do wniosku , że muszę zrobić porządek i z próbkami, które niepotrzebnie tam się znajdują . Wiem , że ich nie zużyje gdyż nie chcę w połowie kosmetyku zmieniać go tylko na chwileczkę . 
Nie będę też samolubem więc próbki po prostu oddam wam :)

WIĘC : BIERZ
          PRÓBECZKI !!




Zestaw owych  próbek składa się z: 
- 2 sztuki wkładek Carefree plus large
- Silan Fresh Sky 70 ml
-Mleczko Lovela do białego 120 ml
-Wkładki CHICCO 0M+ 2 sztuki
-Perfekta cera naczynkowa krem na noc i dzień 2ml
-YVES ROCHER  żel do mycia twarzy 1ml
-NOSOLAN żel łagodzący do nosa 3g
-ASTOR 200 fluid 1,5ml
-ASTOR 202 fluid 1,5ml
-NIVEA pleczko odżywcze 4ml
-L'OREAL MEN EXPERT 18+ 2ml
-Pharmaceris baby : Żel delikatny (2 sztuki po 7ml) , Balsam nawilżający (2 sztuki po 7 ml)
-PEŁNO WYMIAROWA maseczka SORAYA Care Control drożdżowa 2 x 7,5 ml


Co zrobić, aby zgarnąć cały zestaw ? 
Wystarczy wkleić na swojego bloga (do czasu ogłoszenia wyników) baner oraz napisać w komentarzu tylko pod tym postem : ZGARNIAM ZESTAW PRÓBEK , zostawić adres mail oraz adres do swojego bloga . 

BANER : 




Losować próbko zwycięzce będzie Amelia . Czas trwania rozdania : 7 dni (do 10 maja 2013r godziny 00:00) .
Zwycięzcę ogłoszę następnego dnia .
Nie wysyłam próbek za granicę . 

Koszty wysyłki pokrywam ja . Paczkę wyślę w poniedziałek listem poleconym priorytetowym , zwycięzca powinien poinformować mnie o otrzymaniu próbek.


Serdecznie zapraszam wielbicieli próbeczek :))) 


POZDRAWIAM :****




7 komentarzy:

  1. herrbata@tlen.pl
    www.poradyherrbaty.blogspot.com
    Zapraszam do mnie, u mnie również konkursik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgarniam zestaw próbek :)

    banner: naughtygirl0106.blogspot.com

    sweetlemon91@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. zgarniam zestaw próbek
    baner na http://zlawampirzyca.blogspot.com/
    moj mail agnesoslizlo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgarniam zestaw próbek ;)
    mail: k.weronska@gmail.com
    Banner: http://malamii-kosmetykomania.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niecierpliwie czekamy na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cie do Liebster Blog Awards ;)

    http://kochane-drobiazgi.blogspot.ie/2013/06/nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ciebie tez nominawalam, wiec ruszaj i pisze :) zasady u mnie http://mama-we-francji.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń