niedziela, 31 marca 2013

NIVEA BABY Łagodny szampon i płyn do kąpieli 2w1























Zawsze jak ognia unikałam płynów typu 2 w 1 (wszelkie szampo-odżywki , praczo-płyny itp.) . Wydawało mi się , że jak jedno to nie drugie . Kiedy urodziła się moja córka , nasze szafki zapełniały się butelkami szamponów , płynów etc . Większość niestety się nie sprawdzała powodując podrażnienia skóry głowy albo ciałka .

Pewnego dnia wysłałam mojego lubego po szampon . Wytłumaczyłam ''przeźroczyste opakowanie niebieska ciecz'' . Przychodzi zadowolony - wręcza mi zakup NIVEA 2w1 tłumacząc ''niebieskie opakowanie i przeźroczysta ciecz - sprawdziłem '' - myślałam , że pęknę ze śmiechu ! :)


Jako płyn do kąpieli :
Płyn ma bardzo pozytywny , delikatny zapach . Utrzymuje się na skórze dziecka , ale nie jest nachalny . Dokładnie wymywa i nawilża skórę dziecka .
Amelia ma skórkę bardzo wrażliwą , podatną na zaczerwienienia , podrażnienia , uczulenia . Płyn NIVEA BABY 2w1 nie powoduje żadnych nie miłych niespodzianek .
Pianka utrzymuje się długo , ale jest jej nie za wiele . Ot taki delikatny puszek na wodzie .

Jako szampon :
Jako szampon bardzo pozytywnie mnie zaskoczył . Myślałam , że włoski po nim będą sklejone , tłuste i nieestetyczne . Dobrze , że moje domysły były nieuzasadnione . 
Kosmetyk dobrze pieni się na włoskach , idealnie je myjąc . Jedną z najważniejszych jego cech jest to , że nawet jak dostanie się do oczka nie powoduje pieczenia czy zaczerwienień . 
Włoski po umyciu są bardzo gładkie , lejące , odżywione . Bardzo łatwo je rozczesać , nawet jeśli się tego nie zrobi od razu po umyciu . Suche włoski bardzo dobrze się układają . 
Skóra głowy pozostaje nienaruszona i czysta . Nie pojawiają się niechciane kroski czy ciemieniucha .
Szczerze wam powiem , że i mi bardzo dobrze służy :)



NIVEA BABY Łagodny szampon i płyn do kąpieli 2w1 jest kosmetykiem na 5+ . Bardzo ładnie pachnie , nie powoduje uczuleń i co najważniejsze jest dokładny !
U nas został na dłużej !

Do kupienia : w praktycznie każdym sklepie 
Cena : ok 20 zł
Ocena : 5/5 

 A wy macie kosmetyczny ideał na swojego dziecka ? Jaki ?
Pozdrawiam :* 


1 komentarz:

  1. Brawo! Każdy pedofil spędza teraz miło czas oglądając Twoje nagie dziecko w wannie.

    OdpowiedzUsuń